نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی سازمانی ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]

ا

  • ارزش ادراک‌شده تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • ارزش‌افزوده تجربی تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
  • استارت آپ‌های خدمات بانکی کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • استان ایلام طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • استراتژی رقابت همکاری بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
  • استراتژی‌های جایگاه‌یابی تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
  • استراتژی هم رقابتی مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • اشتراک دانش بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
  • اعتماد بین سازمانی ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
  • اکتشاف تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
  • الگو کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • اندازه بازار تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]

ب

  • بازارمحوری پاسخگو تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
  • بازاریابی انسان به انسان ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
  • بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • بازیابی خدمات تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
  • باشگاه‌های خصوصی بدنسازی تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • بانک صادرات ایران کاربرد رویکرد آمیخته در شکل دهی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی فین تک ها (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 169-199]
  • بهره برداری تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]

پ

  • پاندمی کووید-19 تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • پایداری شرکتی مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
  • پیامدهای استراتژیک مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • پیام های تبلیغاتی شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]

ت

  • تجربه کودکان مشتری چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • تحلیل مضمون ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
  • تحول دیجیتال مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]
  • تصمیم به خرید ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • تعامل بین نیروی فروش و مشتری تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
  • تعامل پذیری رسانه طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
  • تغییرات اقلیمی شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
  • تکنیک دلفی شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]

ج

  • جامعه‌پذیری مصرف‌کننده چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]

چ

  • چابکی استراتژیک طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • چسبندگی وبسایت طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]

خ

  • خرید آنلاین ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • خلق ارزش مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]

د

  • دوسوتوانی مدیریت بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]

ر

  • رسانه اجتماعی شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
  • رضایت مشتری تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]
  • رضایت مشتری تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
  • روش کیو شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]
  • رویکرد استراتژیک شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]

ز

  • زیرساخت‌ها تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]

ژ

  • ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌ محور) ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]

س

  • سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
  • سلامت و آموزش ابتدایی تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • سلسله مراتبی فازی شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]

ش

  • شخصیت ادراک‌شده تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]
  • شرکت دانش‌بنیان شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
  • شهرت نیروی فروش تاثیر شخصیت ادراک ‌شده بر شهرت نیروی فروش و پیامد آن بر سهم شرکت از کیف پول مشتری و تمایل به‌ دفعات خرید با میانجیگری ارزش‌افزوده تجربی و تعدیلگری تعامل بین نیروی فروش و مشتر [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 145-165]

ص

  • صنعت بانکداری طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • صنعت حمل و نقل مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • صنعت خرده‌فروشی ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]

ع

  • عدالت ادراک شده تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
  • عملکرد تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
  • عملکرد بازاریابی بین‌المللی تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • عملکرد برند تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
  • عوامل سیستمی و زیرساختی مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • عوامل قابلیت سازمانی مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • عوامل کلان سازمانی مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]

غ

  • غنای رسانه طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]

ف

  • فراترکیب چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • فراترکیب مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • فرصت ها و چالش ها شناسائی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های اثربخشی پیام های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی با رویکرد سلسله مراتبی فازی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 202-227]
  • فناوری چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • فناوری‌اطلاعات مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]

ق

  • قابلیت‌های پویا طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • قصد استراتژیک بررسی نقش واسط دوسوتوانی مدیریت در رابطه بین قصد استراتژیک و استراتژی رقابت همکاری با نقش تعدیل گر اشتراک دانش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 99-120]
  • قصدحمایت مصرف کننده طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]

ک

  • کارایی بازار تأثیر کارایی و اندازه بازار بر جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 50-65]
  • کسب‌و‌کارB2B تأثیر رویکردهای بازارمحوری بر عملکرد برند از طریق نقش میانجی استراتژی‌های جایگاه‌یابی شرکت‌ها در کسب‌وکارهای B2B [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 42-62]
  • کسب‌وکارهای B2B شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]

م

  • محیط اقتصاد کلان تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • مدل ارزیابی استراتژی مفهوم پردازی مدل ارزیابی استراتژی شرکتی با رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 1-24]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]
  • مدل سه شاخگی ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
  • مدیریت روابط با مشتری ارزیابی سلامت سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک آینده غرب کشور با استفاده از مدل آسیب‌شناسی سه شاخگ [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 87-109]
  • مرکز‌خرید چرا کودکان مراکز‌خرید را ترک می‌کنند: با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 166-182]
  • مزیت رقابتی طراحی مدلی برای چابکی استراتژیک با رویکرد قابلیت‌های پویا در صنعت بانکداری(موردمطالعه: بانک‌های فعال در استان ایلام) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 121-146]
  • مشتریان بانک تأثیر یر عدالت ادراک شده مشتریان بر رضایت از بازیابی خدمات و رفتارهای پس از خرید [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 147-168]
  • مطلع شدن طراحی و ارزیابی اثرات غنا و تعامل پذیری وبسایت در فرایند خرید از فروشگاه برخط [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 25-49]
  • مکان‌یابی بهینه ارائه مدل مکان‌یابی بهینه با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‎محور) در صنعت خرده‌فروشی با استفاده از تحلیل مضمون و معادلات ساختاری تفسیری [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 228-252]

ن

  • نام رنگ ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • نزدیک‌بینی شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
  • نزدیک‌بینی زمانی شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
  • نزدیک‌بینی فاصله‌ای شناسایی و تببین‌ پیشایندها‌ و پسایندهای‌ نزدیک بینی مدیران در شرکت‌های دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان لرستان) [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 81-98]
  • نظریه داده بنیاد ارایه طراحی مدل بازاریابی انسان به انسان مبتنی بر مفهوم اعتماد در روابط بین سازمانی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 129-144]
  • نگرش به محصول ارایه مدل تاثیر نام گذاری رنگ محصول بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه‌های آنلاین [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 110-128]
  • نهادها تأثیر الزامات اساسی رقابت‌پذیری ملی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 63-80]
  • نوآوری محصول و خدمات تبیین تاثیر فعالیت های بهره برداری و اکتشاف بر عملکرد از طریق نوآوری محصول و خدمات در شرکت های تولیدی [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 66-86]
  • نوسازی‌استراتژیک مدل پایداری شرکتی مبتنی بر تحول دیجیتال، نوسازی استراتژیک و خلق ارزش [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 41-24]

و

  • وفاداری مشتری تاثیر ارزش ادراک‌شده بر وفاداری مشتریان ورزشی با تاکید بر نقش میانجی رضایت مشتری در دوره پاندمی کووید-19 [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 200-217]

ه

  • همکاری و رقابت مرور سیستماتیک مطالعات استراتژی هم رقابتی در صنعت حمل و نقل و ارائه چارچوب مفهومی [دوره 18، شماره 17، 1400، صفحه 1-23]
  • هوش مصنوعی شناسایی چارچوب گفتمانی راه‌کارهای مقابله با تغییرات اقلیمی مبتنی بر هوش مصنوعی: تحلیل اکتشافی از کسب-وکارهای B2B [دوره 18، شماره 18، 1400، صفحه 183-201]